Dato:
21/08/2017
Sted:
Vartov, Farvergade 27 D, København

Hvordan får man museets besøgende til at føle sig velkomne? Hvordan håndterer man krævende kunder? Hvordan udnytter man sine egne kompetencer til at være institutionens ansigt udadtil?

Kurset vil hjælpe frontpersonalet til at blive endnu bedre til at håndtere de mange forskellige typer kunder og situationer i museets eller bibliotekets hverdag. 

Kurset vil give bevidsthed om kundebetjening og kropssprog, kundetyper og konstruktiv adfærd, udnyttelse af rummet; samt redskaber og teknikker til at identificere egne kompetencer og talenter og til at udvikle dem yderligere.

På kurset får du viden om

  • Adfærd og integritet
  • Kropssprog, stemme og image
  • Rummets betydning og muligheder
  • Modeller og værktøjer til implementering 
  • Venlig og konstruktiv indsats – genkendelse af signaler
  • Effektiv kommunikation – klar og struktureret formidling
  • Personlig fremtræden
  • Hurtig indsats i formidling – klar besked.
Underviser
Birgitte Raaberg er skuespiller og arbejder desuden som coach og kommunikationsrådgiver.

Materiale
Som kursist modtager du et gratis eksemplar af Berrit Kvornings bog "Bliv set, hørt, husket" og er en praktisk brugsbog - en slags kogebog for talere, der understøtter kursets pointer.
 
Start- og sluttider
21. august 2017 kl. 10.00-16.30
 
 

 

 

Målgruppe:
Frontpersonale
Underviser:
Birgitte Raaberg, Skuespiller
Tilmeldingsfrist:
07/08/2017
Pris:

DKK 1.300 inkl. frokost (ODM-medlem)
DKK 1.500 inkl. frokost (ikke-medlemmer) 

Citater