Styrk publikums oplevelser gennem målrettet salg

Share/Save
Dato:
06/11/2017
Sted:
Vartov, Farvergade 27 D, København

På kurset arbejder vi med at udvide forståelsen for service- og salgsprocesser og skabe en fælles struktur for salg fra den indledende kontakt over gennemførslen til afslutningen. 

Vi udforsker præferencer, arbejder med de gode spørgsmål og det aktive øre og afprøver konkrete teknikker, tips og tricks, der sikrer en positiv oplevelse for både kunden og dig.

På kurset kommer vi omkring:
  • Præferencer; at kende sine egne præferencer og kunne aflæse andres som udgangspunkt for at skabe tillid og relationer.
  • At lytte til kundens behov og forventninger og stille de rigtige spørgsmål, der øger serviceoplevelsen og fremmer salg.
  • Salgsprocessens forskellige etaper; hvad det er vi ønsker at opnå i hver etape og hvordan vi kan opnå det.
  • Indvendingsbehandling og lukketeknikker - hvordan indvendinger behandles og vendes til øget interesse og hvordan du afslutter og snører sækken.
Om underviseren
Peter Maxsø har siden 2001 arbejdet som konsulent med speciale i facilitering, salgstræning, innovation og iværksætteri. I løbet af denne periode har Peter trænet, rådgivet og coachet tusindvis af mennesker i både den private og offentlige sektor. Peter er tilknyttet Seniorkonsulent i konsulentvirksomheden Spark, og er desuden seriel iværksætter med blandt andet virksomhederne The Black Circus, Not For Sale Tea, HIPI og Microlearn. Hans store passion for salg og service er DNA’et alle hans aktiviteter.
 
Start- og sluttider
06.11.2017, kl. 10.00-16.30

 

Målgruppe:
Medarbejdere med direkte kontakt til museets gæster
Underviser:
Peter Maxsø
Tilmeldingsfrist:
30/09/2017
Pris:

DKK 1.300 inkl. frokost (ODM-medlem)

DKK 1.500 inkl. frokost (ikke-medlemmer)

Citater