Dato:
10/05/2021
Sted:
Vartov, Farvergade 27 D, København

Hvordan får man museets besøgende til at føle sig velkomne? Hvordan håndterer man krævende kunder? Hvordan udnytter man sine egne kompetencer til at være institutionens ansigt udadtil?

Kurset vil hjælpe frontpersonalet til at blive endnu bedre til at håndtere de mange forskellige typer kunder og situationer i museets eller bibliotekets hverdag.

Kurset vil give bevidsthed om kundebetjening og kropssprog, kundetyper og konstruktiv adfærd, udnyttelse af rummet samt redskaber og teknikker til at identificere egne kompetencer og til at udvikle dem yderligere.


På kurset får du viden om:

  • Adfærd og integritet
  • Kropssprog, stemme og image
  • Rummets betydning og muligheder
  • Modeller og værktøjer til implementering
  • Venlig og konstruktiv indsats – genkendelse af signaler
  • Effektiv kommunikation – klar og struktureret formidling
  • Personlig fremtræden
  • Hurtig indsats i formidling – klar besked

Underviser
Birgitte Raaberg, skuespiller og coach

Dato
10. maj 2021

Målgruppe:
Frontpersonale
Underviser:
Birgitte Raaberg, skuespiller og coach
Tilmeldingsfrist:
09/04/2021
Pris:

DKK 1.550 inkl. frokost (ODM-medlemmer)

DKK 1.750 inkl. frokost (ikke-medlemmer)

Der gives 10% rabat ved tilmelding af mindst to ansatte fra samme museum/institution.

Citater

Det var et super godt kursus med en meget engageret underviser – mange fine tips! Brugbart på alle måder.

Jeg synes, at hele kurset har været fantastisk og meget inspirerende!