Tilmelding af indlæg til forhistorisk og historisk arkæologi på fagligt orienteringsmøde 2022
Mødet afholdes den 14. og 15. november 2022 på Munkebjerg Hotel, Munkebjergvej 125, 7100 Vejle (Se evt. mere om årets møde den 14. og 15. november her på ODM's hjemmeside.)
Dit indlæg skal være begrundet med et abstrakt på maksimalt 150 ord. Abstraktet vil blive trykt i programmet.
Click or drag a file to this area to upload.
Abstract/indlæg må max have en længde af 150 ord.
Jeg accepterer, at ODM bruger mit navn, institutions navn og min mailadresse i forbindelse med tilmeldingen af dette indlæg.
Om kort tid modtager du en kvittering på mail. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrativ koordinator Lene Larsen på ll@dkmuseer.dk.