Tilmelding: ODM's generalforsamling 2023
ODM's generalforsamling holdes torsdag den 27. april 2023 kl. 11.00 i Vartov, Farvergade 27H, 1463 København K. Program ODM’s generalforsamling starter kl. 11.00 til kl. ca. 15.00 i Vartov, og kl. ca. 12.30 er er ODM vært ved en let frokost (12.30-13.15).
Du kan finde din institutions medlemsnummer her.
Skriv gerne hvis du har nogle allergener eller anden specialkost der skal tages hensyn til
Jeg accepterer, at ODM bruger mit navn, institutions navn og min mailadresse i forbindelse med navneskilte, deltagerlister mv., som deles med andre deltagere, der også deltager i dette netværk.
Se betingelser her.
Om kort tid modtager du en kvittering på mail. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Helene Jacobsen på ll@dkmuseer.dk.