Tilmelding: Dyk ned i skraldet: forstå de nye krav til affaldshåndtering
12. september 2023, kl. 9.00-10.30, Zoom
EAN består af 13 tal. Kun tallene skal skrives (ikke punktummer el.lign.) EAN er et nummer, offentlige institutioner benytter til fakturering. Er din institutionen medlem hos ODM, behøver du ikke udfylde feltet.
Der kan være en Personreference-ID knyttet institutionens EAN. Udfyld, hvis I har et sådant (og det vil fremgå på EAN-fakturaen)
Vælg venligst korrekt pris ud fra din organisations medlemsstatus. Der gives 10% rabat til medlemmer ved tilmelding af mindst to fra samme museum/institution.
0,00 kr.
Vælg hvilken type institution du kommer fra.
Her kan evt. vælges flere
Her kan du beskrive særlige ønsker til kurset/arrangementet eller til forplejning.
Se Betingelser for tilmelding til kurser her.
Jeg accepterer, at ODM bruger mit navn, institutions navn og min mailadresse i forbindelse med navneskilte, deltagerlister mv., som deles med andre deltagere, der også deltager på dette kursus.
Om kort tid modtager du en kvittering på mail. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Projektmedarbejder Rasmus Bahnsen på rb@dkmuseer.dk.