Betingelser for tilmelding til kurser

Tilmelding til kurser er bindende, men skulle du blive forhindret i at møde op, har du mulighed for at give din plads til en kollega. Ved afmelding mindre end 30 dage før afholdelsen betales den fulde deltagerpris. Hvis ODM kan videregive pladsen til en deltager på en eventuel venteliste, hæfter du naturligvis ikke for deltagergebyret. Ved afbud 30 eller flere dage før afholdelsen skal der ikke betales deltagergebyr.

ODM tager forbehold for indtastningsfejl, trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer og force majeure i forbindelse med information om/afholdelse af aktiviteter. ODM forbeholder sig endvidere ret til at ændre gældende handelsbetingelser uden varsel.

Alle afbud til kurser skal meldes til kursussekretær Kirstine Wentzlau Martinsen på kwm@dkmuseer.dk

Tilmeldingsfrister
Tilmeldingsfristen for hvert kursus er angivet på hjemmesiden, og tilmelding foregår efter først-til-mølle-princippet. Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig et kursus hurtigst muligt og undgår ventelister. Hvert kursus har som udgangspunkt plads til 16 deltagere, men kan gennemføres med færre deltagere. Er I mange kolleger, der ønsker at deltage i et specifikt kursus, anbefaler vi et internt kursus på jeres museum. Læs mere om skræddersyede kurser her