Augustinus Fonden: Omstilling af museer til ny hverdag – ansøgninger modtages løbende

Augustinus Fonden støtter op om kunst- og kulturinstitutionernes omstilling til den nye hverdag, herunder de udviklingsinitiativer, der skal foregribe ændringer som følge af krisen. Det kan for eksempel være omstillingen til at modtage publikum igen inden for nye restriktive rammer.  Men det gælder også de langsigtede kerneopgaver, der fremtidssikrer kunst- og kulturinstitutionernes relevans for et mangfoldigt publikum – også på den anden side af COVID-19-krisen.

Augustinus Fonden har iværksat et beredskab med ekspres sagsbehandling, som fortsætter i den kommende tid, og fonden tilfører løbende i 2020 flere midler til alle støtteområder alt efter behov.

Læs mere her

14/05/2020