Hvem skal have museumsformidlerprisen i år?

Museumsformidlere i Danmark, MiD, arbejder for for synlighed, vidensdeling og netværk indenfor formidling på danske muser. Der bliver produceret mange inspirerende og vellykkede formidlingsprojekter – store og små- men desværre foregår rigtig mange af dem også uden særlig offentlig bevågenhed.

MiD vil derfor være med til at bringe de bedste formidlingsprojekter og tiltag frem i lyset ved at uddele MiDs formidlingspris – og nu kan der indstilles kandidater til prisen for bedste museumsformidling i 2022.

Prisen uddeles på Museernes Formidlingskonference 2023.

Kender du et nytænkende, relevant og vedkommende formidlingsprojekt, som fortjener ekstra hæder? Så er det nu, du skal indstille.

Sådan indstiller du en kandidat

• Brug indstillingsskemaet her
  • Skriv en kort beskrivelse af projektet/tiltaget på max. 1000 anslag
  • Skriv din begrundelse på max. 1000 anslag om, hvorfor netop din nominering fortjener prisen