Mød museerne på Folkemødet på Bornholm

Kan vi sætte kultur på dagsordenen? ODM giver sammen med 23 andre kulturorganisationer kunst og kultur en plads på Folkemødet på Bornholm 16.-19. juni.

ODM deltager i debatter om blandt andet kulturens mulige samspil med f.eks. sundheds- og uddannelsessektor, besparelser på kulturarv, involvering af frivillige og digital kultur. Se rækken af debatter i boksen til højre her på siden.

Hvis du er interesseret i at møde museumsfolk på Folkemødet, kan du her tjekke listen over deltagere og arrangere et møde.

Du finder ODM i Rosengade 19-23 ved brandstationen – Rosengade Kunst & Kultur Live. Se liste over debatter og events om kultur, som finder sted her (listen er ikke længere tilgængelig – nov. 2020)

(Foto: ODM-bestyrelsesmedlem Karen Grøn i debat i Rosengade Kunst & Kultur Live 2015. Fotograf Henning Hjort)

24/05/2016