NEMO European Museum Conference 2023: and… ACTION!

Den europæiske museumsorganisation afholder årskonference 19.-21. november i Lahti, Finland, og der er åbent for tilmeldinger. Under overskriften ‘and… ACTION! Museums in the climate crisis’ er der i år fokus på, hvordan museer kan handle for klimaet og for en bæredygtig fremtid.

En del af løsningen

I lyset af de store forandringer, museumsbranchen står over for, ønsker NEMO – the Network of European Museum Organisations at inspirere museerne og anvise veje til, hvordan museer kan blive en del af løsningen og bidrage til klimahandling og bæredygtig udvikling.

Deltagerne vil på konferencen få mulighed for at udforske strategier for bæredygtighed, risikohåndtering og forholdsregler og arbejde med museer som fremtidssikrede, bæredygtige organisationer.

Program og tilmelding

15/08/2023