ODM har fået ny bestyrelse og formand

Tre nye medlemmer blev valgt ind i ODM's bestyrelse, da den ordinære generalforsamling blev afholdt den 27. april 2017.

Bestyrelsen har den 22. maj, på det førstkommende bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen, konstitueret sig:

• Flemming Just, Sydvestjyske Museer, er ny formand efter Frank Allan Rasmussen, Industrimuseet Frederiks Værk, der ikke kunne genopstille efter seks år som medlem af bestyrelsen.

• Iben Bækkelund Jagd, ROMU, tiltræder som ny næstformand, og Bo Skaarup, Naturhistorisk Museum Aarhus, beholder sin næstformandspost.

Til generalforsamlingen blev – ud over Flemming Just – også Lisette Vind Ebbesen fra Skagens Kunstmuseer og Mette Sandhoff Mansa (suppleant) fra Kastrupgårdsamlingen valgt ind i bestyrelsen. De afløser henholdsvis Frank Allan Rasmussen fra Industrimuseet Frederiks Værk, Michael Nellemann fra Nivaagaards Malerisamling og Iben Overgaard fra Frederiksbergmuseerne.

Se alle medlemmer af ODM's bestyrelse her
Se årsberetning 2016

22/05/2017