Vær klar til kontrollerede brownouts vinteren 2023/2024

Dansk Kulturliv inviterer til onlinemøde om risikoen for kontrollerede strømafbrydelser i vinteren 2023/24.

Sophie Thorup fra Energistyrelsen orienterer om energisituationen den kommende vinter med særligt fokus på risikoen for strømafbrydelser. Hun vil blandt andet orientere om varsling og hvad man som institution skal være opmærksom på.

Mødet er på Teams fredag den 23. juni kl. 9-9.45. Mødet kræver ikke tilmelding, men kan på dagen tilgås via dette link: Klik her for at deltage i mødet

Mødet optages, og vil kunne ses efterfølgende, hvis man ikke har mulighed for at deltage på dagen.

Mødet er for alle Dansk Kulturlivs medlemmer i DEOO, Dansk Live, Dansk Teater, Organisationen Danske Museer, Kulturhusene i Danmark, Danske Koncert- og Kulturhuse og Danmarks Biblioteksforening.

07/06/2023