Museum Lolland-Falsters vidensdelingskonference: Madhistorie eller mad og historie

Museum Lolland-Falster inviterer til vidensdelingskonference om maden og måltidet som formidlingsredskab den 16. og 17. marts 2023

Arbejder I med eller ønsker I at arbejde med mad/måltid/madkultur/råvareproduktion i jeres formidling eller udstilling?

Så inviterer Museum Lolland-Falster jer til at deltage i vidensdelingskonference om maden og måltiden i historisk kontekst den 16. og 17. marts 2023 på Fuglsang Herregaard.

Ønsker I at deltage med et oplæg og dele jeres egne erfaringer og tanker om brugen af mad på museer og formidlingscentre – som formidlingsgreb, som brobygger, som indgangsvinkel til nye målgrupper eller nye emner eller meget mere? Så kontakt Vibeke Knöchel Christensen på avc@museumlollandfalster.dk eller telefon 52 51 33 88.

Tilmelding sker via mail til projektleder Vibeke Knöchel Christensen (avc@museumlollandfalster.dk) senest d. mandag d. 06. marts kl. 12.00.
Husk at notere evt. allergier eller særlige kosthensyn vi skal være opmærksomme på.

19/01/2023