Naturens Uge d. 5.-11. september – en mulighed for at få opmærksomhed om sit museums udendørs aktiviteter!

Friluftsrådet er sammen med Danmarks Naturfredningsforening koordinatorer for Naturens Uge, som i år løber af stablen d. 5.-11. september. Formålet er at øge interessen for et aktivt og sundt liv med natur, friluftsliv og naturoplevelser.

Som museum kan man lave et udendørsarrangement i Naturens Uge, og derved få noget ekstra synlighed om sit museum og aktiviteter. Hvis man allerede har planlagt et arrangement d. 5.-11. september, så er det bare at gå ind og tilmelde det på www.naturensuge.dk.

Medieopmærksomheden og arrangementsoversigten på hjemmesiden gør, at man kan nå bredere ud end normalt, og komme ud til målgrupper, som man ellers ikke kommer ud til.

Læs mere og tilmelding:www.naturensuge.dk. Projektet er støttet af Nordea-fonden og 15. Juni Fonden.

For yderligere spørgsmål kontaktSune Møller Petersen, E-mail: smp@friluftsraadet.dk, TLF: 24 67 66 43

31/08/2022