Seminar: Middelalderbyens infrastruktur 13. marts 2023

Forskningscentret CENTRUM ved Museum Odense inviterer til éndags seminar. Formålet med seminaret er at formidle arkæologiske overblik eller detailstudier fra en række købstæder rundt om i Danmark – fra store såvel som mindre byer. Håbet er at starte en diskussion af byarkæologiske strategier og fokuspunkter og udveksle erfaringer og idéer til fremtidige projekter, samarbejder og forskningsprojekter.

Praktiske oplysninger

Adresse: Museum Odense, Overgade 48, 5000 Odense.
Lokale: Mønten

Nærmeste parkering (betaling): P-kælder under Odeon, indkørsel fra krydset Østergade/Hans Muhles Gade.

Deltagergebyr: 250 kr. Inkluderer frokost, kage, kaffe/te, frugt.

Indbetaling til Museum Odense på bankkonto: 6866 1074044. Angiv navn, e-mail og institution samt ”seminar marts 23”.

Evt. allergier, særønsker til mad m.v. sendes til Mikael Bjerregaard mimb@odense.dk

Tilmeldingsfrist: 1. marts 2023

19/01/2023