Seminar om tilgængelighed på danske museer, attraktioner mv.

Hvordan kan museer, attraktioner og hoteller blive mere tilgængelige og samtidig styrke egen bundlinje?

Det spørgsmål er der mulighed for at få svar på, når AutismGoTo i samarbejde med Landsforeningen Autisme holder et seminar om tilgængelighed torsdag den 3. november 2022 kl. 9-12 i Auditoriet i Københavns Lufthavn.

På seminaret vil flere af de store handicaporganisationer fortælle om, hvilke ønsker og behov deres medlemmer har, og de kommer med konkrete bud på, hvordan alle typer af besøgssteder kan blive attraktive for dem.

Seminaret er rettet mod ledere og andre relevante medarbejdere på museer, attraktioner, teatre, biografer, koncert- og sportsvenues, hoteller og andre overnatningssteder samt turismedestinationer i almindelighed.

Læs mere og tilmeld dig her

30/09/2022