Kulturmødet Mors 2019

På Kulturmødet på Mors, d. 22.-24. august, samarbejder ODM igen i år med museerne fra Region Midt- og Nordjylland for at sætte fokus på museernes rolle i samfundet. Vi byder centralt på kulturmødets hovedstrøg indenfor til uformelle 'carportsamtaler' med politikere og kulturpersonligheder og skaber dialog med museernes brugere om deres egne inspirerende museumsoplevelser.

I år byder vi Dansk Magisterforening (DM) indenfor i Antjes have (bag carporten) torsdag d. 22. august kl. 20-21, hvor vi skaber de bedste muligheder for at netværke, og hvor DM er vært med øl og pizza for museumsansatte og andre kulturarbejdere.

Kulturmødet er ikke kun for nordjyske og midtjyske museer. Alle er velkomne til at deltage:

Læs mere om aktiviteterne, og hvordan I kan være med

01/07/2019