Tiltræk nye brugere gennem events

I samarbejde med SMK og Kunsten arrangeres onsdag d. 14. august på Kunsten i Aalborg et seminar om at bruge events.

Events tiltrækker ofte nye brugergrupper og er helhedsoplevelser, hvor museet bliver arena for utraditionelle vinkler på museets kerneområde. Hvordan sikrer man, at et event balancerer fornuftigt mellem museers øvrige opgaver og populærkulturelle indslag? Hvordan stabler man i det hele taget et event på benene?

Med udgangspunkt i ”SMK Friday” og ”Kunsten Summer Lounge” ses på strategiske overvejelser, konceptudvikling fra idé til handling, fundraising og kontakt til sponsorer, kommunikation, markedsføring og brug af frivillige. Dagen rundes af med mulighed for at deltage i Kunsten Summer Lounge.

Læs nærmere og tilmeld dig her

27/06/2019