Kultur-, naturhistorisk og kunstfagligt orienteringsmøde 2023

Vi byder velkommen til årets traditionsrige orienteringsmøde, der som altid er spækket med inspiration, vidensdeling og faglig fordybelse.

Møderne har været afholdt i mere end 50 år og har det overordnede mål at arbejde for at sikre netværk, faglig sparring og fælles referencer på tværs af den danske museumsverden, samtidig med at man i egen fagkreds har mulighed for at debattere aktuelle og væsentlige faglige forhold.

I løbet af de to dage vil Munkebjerg Hotel summe af liv i faggrupperne: forhistorisk arkæologi, historisk arkæologi, nyere tids kulturhistorie, konserveringsgruppen, udstillingsgruppen, naturhistorisk gruppe og kunstfaglig gruppe. Undervejs i forløbet vil der være et ”Museumsmarked” – hvor udvalgte leverandører præsenterer relevante produkter.

Skal du deltage i årets faglige orienteringsmøde, så finder du program, grafisk oversigt, deltagerliste mm. herunder.

Program Opdateret 13.11.23
Grafisk oversigtOpdateret 09.11.23