Tilmelding af indlæg til Forhistorisk- og Middelalderarkæologi på ODM’S Faglige Orienteringsmøde 11. nov.

Tilmelding af indlæg til ODM’s orienteringsmøde den 11. november 2020 – forhistorisk samt middelalder/historisk arkæologi.

Se mere om årets møde, samt priser mv. her på ODM’s hjemmeside.

Kære kollega!

Pga. Covid 19 er mange ting i år anderledes, end de plejer at være.

Det gælder også ODM’s orienteringsmøde.

I år varer mødet kun en dag (11. november) og holdes i Odense på Comwell H.C. Andersen/ODEON.

Vi håber, at du har lyst og mulighed for at deltage.

Tilmelding til mødet vil først være muligt i begyndelsen af september, men allerede nu har du mulighed for at tilmelde dit indlæg. Du kan læse mere om formen og prisen i år her.

Indlæg om aktuelle undersøgelser foretaget i perioden maj 2019 til juni 2020 har 1. prioritet. – Men indlæg om ældre undersøgelser, nye forskningsresultater, metodeudvikling, m.v. er også meget velkomne!

Dit indlæg skal være begrundet med et abstrakt på maksimalt 150 ord.

Abstraktet vil blive trykt i programmet.

Hvis dit indlæg kommer med i programmet, får du besked i begyndelsen af september.

Foreløbigt program for orienteringsmødet forventes at være tilgængeligt på ODM’s hjemmeside den 10. september.

Bemærk! At, det i år ikke er muligt at tilmelde posters.

Du kan tilmelde indlæg i perioden fra den 17. juli til og med den 4. september 2020 her på siden.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte;

Kasper Høhling Søsted
Museum Lolland-Falster
Tlf.: 5121 2950.
Mail: khs@museumlollandfalster.dk