Kultur-, naturhistorisk og kunstfagligt orienteringsmøde 2019

Til alle tilmeldte vil der, når de ankommer til Munkebjerg Hotel, ligge navneskilte mm., men ikke hele programmet og deltagerlisten, da ODM vil gerne opfordre til, at I selv printer (eller sparer på papiret). Programmet findes i hele sin udstrækning her på ODM’s hjemmeside. Ligesom deltagerlisterne og en "læs let udgave" med et oversigtligt program for alle faglige grupper.

Print her "kort programoversigt" = "læs let udgave" med et oversigtligt program for alle faglige grupper.

ODM fremsender faktura for deltagelsen umiddelbart efter mødets afholdelse.

Lokaleoversigt

Se deltagerliste med alle deltagere

Busser:
Fra Vejle station går der busser til Munkebjerg Hotel kl. 10.05, onsdag den 6. november (busserne holder på adressen: Borgvold 12) og retur torsdag den 7. november fra Munkebjerg Hotel kl. 16.35 (PRÆCIS) til Vejle station.

Organisationen Danske Museer har herved fornøjelsen af at indbyde til årets faglige orienteringsmøde.

Det overordnede mål med orienteringsmødet er et ønske om at sikre yderligere netværk, faglig sparring og fælles referencer på tværs af den danske museumsverden, samtidig med at man i egen fagkreds har mulighed for at debattere påtrængende og væsentlige faglige forhold.

Mødet er, som de sidste år, et to dages fagligt effektivt seminar, fra onsdag d. 6.11.19 kl. 10.00 og til torsdag d. 7.11.19 kl. 16.30. Hvor Munkebjerg Hotel vil summe af liv i faggrupperne: forhistorisk arkæologi, middelalder/historisk arkæologi, nyere tids kulturhistorie, konserveringsgruppen, udstillingsgruppen, naturhistoriske gruppe og kunstfaglig gruppe. Undervejs i forløbet vil der være et ”Museumsmarked” – hvor udvalgte leverandører præsenterer museumsrelevante produkter.

Tilmelding til orienteringsmødet finder sted via ODM’s hjemmeside. Detaljeret program vil være klar på ODM’s hjemmeside primo november. Vi forventer op mod 400 deltagere fra landets museer til begivenheden.

Faktura udsende fra ODM umiddelbart efter arrangementet.

Busser:
Fra Vejle station går der busser til Munkebjerg Hotel kl. 10.05, onsdag den 6. november (busserne holder på adressen: Borgvold 12) og retur torsdag den 7. november fra Munkebjerg Hotel kl. 16.35 til Vejle station.

Dato:

05. nov. - 06. nov. 2019